پايان نامه و مقاله isi پايان نامه و مقاله isi .

پايان نامه و مقاله isi

انجام پايان نامه دانشجويي

انجام پايان نامه

نكات مهم در عقد قرارداد با موسسه انجام پايان نامه چيست؟

۱)حتما به صورت حضوري به دفتر موسسه مراجعه كنيد زيرا خيلي از سايت هاي انجام پايان نامه صرفا داراي يك آدرس نامعتبر مي باشند و در مراجعه حضوري شما متوجه اين مساله خواهيد شد.

۲)قبل از انعقاد قرارداد حتما از رزومه كارشناس ديدن نماييد و صحت آن را بررسي كنيد زيرا خيلي از موسسات بعد از انعقاد قرارداد كارشناس تعيين ميكنند و ممكن است زمان را از دست بدهيد.

۳)در صورت مراجعه حضوري حتما از دستگاه كارتخوان استفاده نماييد زيرا دستگاه كارتخوان از نظر اعتبار حقوقي بالاتر از كارت به كارت مي باشد و مربوط به موسسه است نه شخص حقيقي.

۴)دانشجويان زيادي بوده اند كه كارشناس آنها به هر دليلي در اواسط كار پايان نامه را بي فرجام رها ميكند. حتما از توانمند بودن موسسه اطمينان پيدا كنيد تا در صورت بروز اين مشكل كارشناسان ديگري داشته باشد كه جايگزين كارشناس قبلي كند.

۵)نمونه كارهاي موسسه در رشته ي خود را ببينيد تا از تجربه موسسه آگاه شويد.

 

برگزاري جلسه آموزشي جهت آمادگي دانشجو براي دفاع: به منظور شناخت كافي دانشجو از كار و آمادگي جهت حضور در جلسه دفاع، مشاورآنلاين امكان برگزاري جلسه توجيهي را براي دانشجو فراهم مي‌كند.

حمايت تا آخرين لحظه: سابقه فعاليت موسسه تضميني بر پشتيباني دانشجو تا پايان كار مي باشد.

اصلاحات تحقيق: مشاورآنلاين متعهد مي‌شود كه تا تاييد نهايي كار، اصلاحات وارد شده از طرف استاد راهنما را در زمينه انجام پايان نامه انجام دهد.

حفظ اطلاعات شخصي دانشجو: اطلاعات شخصي دانشجو نزد مشاورآنلاين محفوظ مي ماند و به هيچ عنوان افشاء نخواهد شد.

 

معيار هاي ارزيابي پايان نامه

جنبه نوآوري تحقيق: يكي از سوالات قطعي اساتيد داور هر پايان نامه به طور حتم راجع به جنبه هاي نوآوري پژوهش انجام شده توسط دانشجو مي‌باشد كه طبيعتا در انتخاب اوليه موضوع و نگارش پروپوزال حتما بايد به اين امر توجه شود.

نتيجه گيري مناسب: معمولا فصل پنجم پايان نامه ها به تحليل و نتيجه گير ي دستاوردهاي تحقيق اختصاص مي‌يابد كه اكيدا بايد توجه شود كه نتيجه‌گيري داراي بعد عمومي نبوده و مشخصا مربوط به تحقيق صورت گرفته باشد.

نگارش صحيح: محتواي پايان نامه بايد از ساختار تعيين شده در پروپوزال تبعيت كند و متدولوژي مشخص شده نبايد دچار انحراف شود

پيروي از فرمت نگارشي استاندارد: هر دانشگاه براي نگارش پايان نامه ارشد تحصيلات تكميلي داراي يك فرمت از پيش تعيين شده مي‌باشد كه طبيعتا بايستي نوشتار در آن قالب انجام شود مرجع دهي ها طبق استاندارد مشخص شده صورت پذيرد.

چكيده غني: از آنجايي كه اساتيد داور به منظور درك كلي محتواي تحقيق در اولين مرحله اقدام به مطالعه چكيده مي‌كنند، لذا بايد چكيده به طور مناسب تهيه و به دقت نوشته شود.

خروجي نرم افزار: دانشجو در صورتي كه بر نرم افزار مورد استفاده در پژوهش تسلط كافي نداشته باشد و از شخصي براي مشاوره كمك گرفته باشد، بايد دقت شود كه اساتيد داور در اين مورد از وي سوال خواهند پرسيد، لذا يا بايستي بر نرم افزار مذكور مسلط شود و يا پاسخ سوالات احتمالي اساتيد داور را از پيش آماده كرده باشد.

 

ارائه موضوع پايان نامه

انجام پايان نامه ارشد
۱)ارائه موضوعات پايان نامه بر اساس مقالات معتبر ISI
۲)تعريف موضوع پايان نامه منطبق با زمينه شغلي، علاقه و توانايي دفاع دانشجو
۳)بومي سازي و سفارشي سازي موضوع بر اساس ويژگي هاي كشور
۴)دادن حق انتخاب به دانشجو با ارائه ليستي از موضوعات متنوع

 

انجام پايان نامه

انجام پايان نامه ارشد
موسسه ي مشاور آنلاين با تجربه چند ساله در زمينه انجام پايان نامه ارشد ، انجام پايان نامه دكتري ، سمينار و پروپزال در حوزه هاي فني مهندسي و نيز علوم پايه و علوم انساني قادر است نيازها و سلايق مختلف دانشجويان عزيز را برآورده سازد. همچنين موسسه ي مشاور آنلاين با دارا بودن كادر متخصص و با تجربه درحوزه فعاليت هاي خود اكنون آينده اي درخشان را در فراروي خود مي بيند.

 

انجام پروژه

انجام پايان نامه ارشد
انجام پروژه هاي دانشجويي در رشته هاي مهندسي، علوم پايه و علوم انساني ،سفارش انجام پروژه هاي دانشجويي در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد و دكتري توسط تيم ممتاز شامل فارغ التحصيلان دانشگاه صنعتي شريف در مشاور آنلاين به بهترين نحو ممكن پياده سازي و تحويل داده مي شود.


برچسب: ، اراِِئه موضوع پايان نامه، انجام پايان نامه، انجام پروژه، برترين پايان نامه، مراحل انجام پايان نامه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۸:۳۱ توسط:maryam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :